Manuel Antonio - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Leontien Kramer - WaarBenJij.nu Manuel Antonio - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Leontien Kramer - WaarBenJij.nu

Manuel Antonio

Door: leontienkramer

Blijf op de hoogte en volg Leontien

18 Juni 2011 | Costa Rica, Manuel Antonio

Dan volgt nu het laatste verslag van deze vakantie....

Gisterenochtend zijn we per boot uit Puerto Jumenez vertrokken. Helaas voor ons regende het op dat moment. Hoewel de boot voorzien was van een overkapping zijn we toch best heel nat geworden. Aan de overkant werden we opgewacht door Jimmy onze chauffeur. Die wist de hele bus wederom binnen een half uur in slaap te krijgen. Jimmy is een rustige reider en door de wegen in Costa Rica wieg je voortdurend heen en weer. Zie je ogen maar eens open te houden!

Om twee uur kwamen we aan in Quepos waar we even de laatste boodschappen hebben gedaan. Ons hotel ligt vlakbij dit dorpje. Manuel Antonia is het national park wat hier ligt en ook het strand wat via een lokale bus te bereiken is.

Vandaag zijn we naar het strand gegaan, daar heb ik lekker liggen zonnebaden (vooral in de schaduw anders lijk ik binnen een kwartier al op een kreeft) en gezwommen. De golven zijn hier hoog, dus het blijft opletten.

Vanavond hebben we een afscheidsetentje. Morgen brengt Jimmy ons naar ons hotel in San Jose en gaat dan zelf thuis slapen. Maandag brengt hij ons nog wel naar het vliegtuig.

Het zit er nu dan echt bijna op. De vakantie is supergoed bevallen. Hoewel het ook wel fijn is om naar huis te gaan, denk ik dat ik me hier ook nog wel even zou kunnen vermaken. Er is zo veel te zien!.

In de terugreis heb ik helemaal geen zin. Alsmaar wachten, zitten etc. Blegh!

Iedereen bedankt voor het lezen van de verslagen en het plaatsen van de leuke reacties. Bij thuiskomst zal ik nog wat leuke filmpjes en fotos plaatsen zodat jullie meer beeld krijgen van mijn belevenissen!

  • 18 Juni 2011 - 22:13

    Marijke:

    Geniet nog even lekker van je laatste 2 daagjes en jij bedankt voor al je leuke verslagen. Heb er van genoten!
    Zal dat volgende week ook zeker nog doen van al je foto's/filmpjes en verhalen, ben ik van overtuigd!

    En stiekempjes ben ik ook wel weer blij dat je terugkomt hoor, heb je toch wel een beetje gemist ;)

    Goeie reis terug en tot snel!

  • 19 Juni 2011 - 15:15

    Coby:

    Hoi Leontien,
    Toen we bij je jarige vader op bezoek waren, hoorden we over je reisverslag. En ja.... ik heb natuurlijk even goed gelezen en plaatjes bekeken. Je hebt een geweldige reis gemaakt. Kom veilig terug. Dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leontien

Actief sinds 20 Mei 2011
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 27480

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2014 - 16 November 2014

Zuidelijk Afrika

15 Oktober 2013 - 30 Oktober 2013

Wild Zuid-Afrika

14 September 2012 - 28 September 2012

Marokko hoogtepunten

06 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Rondreis Sumatra, Java en Bali

30 Mei 2011 - 21 Juni 2011

Een verre reis met Baobab

Landen bezocht: