laatste dagen Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Leontien Kramer - WaarBenJij.nu laatste dagen Bali - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Leontien Kramer - WaarBenJij.nu

laatste dagen Bali

Door: leontienkramer

Blijf op de hoogte en volg Leontien

29 Juni 2012 | Indonesië, Ubud

En dan nu het laatste verslag van deze vakantie, vanaf een strandstoel bij het zwembad op het dak van het hotel.

De olifantensafari was een leuke belevenis! we mochten op de rug van deeli rijden: een vrouwtje van 26 jaar; van 2500 kilo. heel bijzonder om op zo' n groot en sterk dier te zitten. Deeli had het niet zo op honden, en helemaal niet op blaffende honden. Toen we die dan ook in een dorpje tegenkwamen, heeft ze dan ook gewacht tot we op twee meter afstand waren om vervolgens heel hard te trompeteren. Althans het duurde even voordat ik doorhad waar dat keiharde geluid vandaan kwam. Van de begeleider mocht ze niet achter de honden aan, anders had ze de achtervolg ingezet.

deeli bleef tijdens de wandeling gewoon doorgaan met eten, hier en daar werd bamboe ongerust. ook mocht ze de cocosnoot opeten die wij hadden leeggedronken.

nadien mochten we met deeli op de foto. ik mocht haar aanraken en haar slachttand vasthouden. volgens mij lach ik op de foto' s als een boer met kiespijn. het blijft toch een wild dier dat, als ze wil, mij met gemak een kop kleiner kan maken.daar hou ik toch liever wat afstand van ;-)

en wat heb ik verder nog gedaan? shoppen, zwemmen, hangen, eten en naar het strand. dat was het wel zo' n beetje.

bedankt voor het meelezen en op naar een volgend avontuur ;-)

• 29 Juni 2012 - 12:24

Bertus En Leny:

Leontien als je dit leest,ben je al onderweg naar Nederland.
    Voor geen goud ging ik op een olifant zitten knap van je.
    het zal wel even wennen worden het gewone leventje.
    Heel leuk om je verslag te lezen
    je hebt nog een pittige terugreis voor de boeg goede vlucht toegewenst en tot spoedig ziens

gGroetjes pa en ma.