Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leontien Kramer - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leontien Kramer - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: leontienkramer

Blijf op de hoogte en volg Leontien

07 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Gisterenavond ben ik naar een landendag van Fox geweest om al wat sfeer te proeven want... over 30 dagen ga ik naar Indonesië.

Mijn vakantie naar Costa Rica is me vorig jaar zo goed bevallen dat ik ook dit jaar een verre reis wilde gaan maken. Deze keer reis ik niet met Baobab maar met Fox. Net weer wat anders denk ik, ik verwacht wat meer comfort tijdens deze reis. Niet dat ik dat vorig jaar heb gemist, maar ik krijg de indruk dat Fox meer comfort aanbied.

Qua land is Indonesië natuurlijk ook een hele andere bestemming dan Costa Rica: vorig jaar ging het met name om natuur, maar in Indonesië zal ik ook veel cultuur gaan zien.

Enkele hoogtepunten van de reis zullen zijn:
- bezoek aan Bohorok, het oeran-oetang verblijf op Sumatra,
- het tobameer op Sumatra: een van de grootste meren ter wereld,
- op Java: Bandung Jogjakarta, de Bromo-vulkaan, Borobudur, Prambanan;
- op Bali: bezoek aan Ubud, een kunstenaarsdorpje midden op het eiland, luieren in de zon in het zuiden van Bali.

Qua excursies is er ook weer een hoop te kiezen: 2 opties op Sumatra, 8 op Java en 50 (!) op Bali.

Nu wordt het tijd om de laatste dingen te regelen (toch nog maar die vaccinatie tegen hebatitis B). Op het werk ook de laatste dingen afronden en dan heerlijk op vakantie!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leontien

Actief sinds 20 Mei 2011
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 27487

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2014 - 16 November 2014

Zuidelijk Afrika

15 Oktober 2013 - 30 Oktober 2013

Wild Zuid-Afrika

14 September 2012 - 28 September 2012

Marokko hoogtepunten

06 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Rondreis Sumatra, Java en Bali

30 Mei 2011 - 21 Juni 2011

Een verre reis met Baobab

Landen bezocht: