Nog 1 week te gaan... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Leontien Kramer - WaarBenJij.nu Nog 1 week te gaan... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Leontien Kramer - WaarBenJij.nu

Nog 1 week te gaan...

Blijf op de hoogte en volg Leontien

08 Oktober 2013 | Nederland, Nederland

Het is bijna zover: lekker op vakantie naar Zuid-Afrika! Ik heb gekozen voor een 16-daagse rondreis door Wild Zuid-Afrika: denk aan diverse bezoeken aan nationale parken (Kruger National Park, Hluhluwe Wildreservaat en iSimangaliso Wetland Park), mooie natuur (Blyde River Canyon, Bourke's Luck Potholes, Drakensbergen, Sani Pass), cultuur (Pretoria, Swaziland, Soweto) en kust (St. Lucia en Durban). Een heel diverse reis dus!

We gaan een kleine rondreis maken van Johannesburg, Pretoria richting Graskop en het Kruger National Park om vervolgens naar beneden te zakken door Swaziland naar Hluhluwe en St. Lucia om via Durban weer omhoog te gaan via Drakensberge en Lesotho naar Soweto en terug naar Johannesburg.

Op dit moment is het lente in Zuid-Afrika. De temperatuur zal ergens tussen de twintig en dertig graden liggen. Wat mij betreft zoveel mogelijk richting de dertig ;-).

Ik hoop veel dieren te zien (de olifant is toch wel een van mijn favorieten). Verder hoop ik lekker te kunnen eten van de braai, leuke mensen te ontmoeten en vooral van mijn vakantie te genieten!

Zoals jullie van mij gewend zijn, zal ik proberen om regelmatig verslag te doen van mijn belevenissen!

  • 08 Oktober 2013 - 21:26

    Sarah Leuven:

    Gaaf, Leontien!! Ik ben benieuwd naar je belevenissen en foto's! Nog veel voorpret en alvast een goede reis!!

  • 09 Oktober 2013 - 01:14

    Roald:

    Veel plezier! Doe Nelly (t nijlpaard) de groetjes - mijn favoriet! :-)

    Ik ben benieuwd naar al jullie verhalen en vooral de prachtige foto's!

    Ro

  • 11 Oktober 2013 - 17:34

    Marjan Oosterbroek:

    Dit ga je mooi vinden !!!!! Veel plezier !

  • 12 Oktober 2013 - 10:45

    Annet:

    Hoi Leontien,

    Geweldige reis heb je weer voor de boeg en zoals altijd als jij met vakantie gaat is het naar een ver oord waar je weer veel zult beleven en zien. Ik wens je een ontspannen reis er naar toe en veel plezier.
    Tot schrijfs,

    Annet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leontien

Actief sinds 20 Mei 2011
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 27510

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2014 - 16 November 2014

Zuidelijk Afrika

15 Oktober 2013 - 30 Oktober 2013

Wild Zuid-Afrika

14 September 2012 - 28 September 2012

Marokko hoogtepunten

06 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Rondreis Sumatra, Java en Bali

30 Mei 2011 - 21 Juni 2011

Een verre reis met Baobab

Landen bezocht: